Jazz 2000

ترول،دانلود،جک،بازی و ...

جنگ نهایی رم ۲ – Total War Rome 2 Pc Game

| دانلود بازی جنگ نهایی رم ۲ – Total War Rome 2 برای کامپیوتر با لینک مستقیم |

| نسخه کرک شده، کم حجم شده و تست شده برای کامپیوتر در پارت‌های ۱ گیگا بایتی |

## دانلود نسخه کم حجم Kaos بازی Total War Rome 2 با لینک مستقیم ##

 

جنگ نهایی رم 2   Total War Rome 2

 

توضیحات بازی: سری جنگ های رم همواره در مورد تعادل و تعارض در مقیاس کوچک و بزرگ بوده است، و رم II است که به نتیجه گیری در مورد جنگ های آنپرداخته است. در تلاش خود را برای فتح اروپای باستان، شما رییس ژنرال ها و جنگ سالاران هستید و برای فرمان، جلوگیری از سیاسی بازی از رقبای خود، و راه اندازی سپاه از سربازان را از طریق خیابان ها و حومه شهر به نفوذ خود می افزایید. مجموع جنگ: رم II استادان تنش ناشی از افزایش خشونت در هر دو مقیاس حماسی و شخصی می باشد.حالت مبارزات جنگ ها به طور چشمگیری برای رم دوم گسترش یافته است. کشورهای قابل گسترش و جناح بندی ها تا حد زیادی به همان روند رم ۱ هست، اما نقشه مبارزات انتخاباتی بسیار بزرگتر است، و خاک دوباره سازمان دهی شده است تا منعکس کننده تفاوت بین اجنبی و فرهنگ متمدن است.

داستان بازی در جمهوری رم می گذرد. در طول داستان با انتخاب ژولیوس سزار توسط بازیکن ، جمهوری رم رفته رفته تبدیل به امپراطوری رم می شود. در کنار کشور رم ، کشورها و قوم های دیگری مثل اشکانیان در ایران ، سوبیان در آلمان ، قوم گل ها در فرانسه ، اعراب در مصر ، یونانیان در مقدونیه و… در بازی وجود دارند.به گفته سازندگان ، حوادث و جنگ ها در جزایر ، دریاها ، خشکی ، سواحل به وقوع می پیوندند. سبک های مبارزه در بین سربازان تنوع زیادی پیدا کرده است. هر قبیله و قوم دارای یک تاکتیک جنگی مخصوص به خود است. نحوه لشکرکشی در پیروزی سهم مهمی دارد ، می توانید به آرامی از یک منطقه گذر کنید بدون آن که صدمه ای ببینید ، یا در هنگام لشکرکشی دچار کمین دشمن شده و تمام سربازها نابود شوند. در این نسخه تاکتیک محاصره نیز پیشرفت زیادی داشته و می توان بدون زحمت شهر یا لشکرهای گوناگون را ابتدا محاصره و سپس نابود کرد.

دانلود در ادامه مطلب............


ادامه مطلب

جنون سرعت: فرار -  Need For Speed The Run PC Game

| دانلود بازی جنون سرعت: فرار – Need For Speed The Run برای کامپیوتر با لینک مستقیم |

| نسخه کرک شده، کم حجم شده و تست شده برای کامپیوتر در پارت‌های ۱ گیگا بایتی |

## دانلود نسخه کم حجم BlackBox بازی NFS The Run با لینک مستقیم ##

 

جنون سرعت: فرار   Need For Speed The Run

دانلود در ادامه مطلب.............

 

توضیحات بازی: داستان این بازی حول شخصی به نام Jack می گردد که یک راننده بسیار حرفه ایست. او بارها در اداره پلیس شیکاگو و لاس وگاس بازداشت شده و جالب اینجاست که همیشه به خاطر سرعت سرسام آور اتومبیل هایش این اتفاق افتاده؛ اما دیگر او همانند یک گرگ زخمی است و از تمام پلیس ها نفرت دارد. با اینکه بیشتر جوانی اش را در زندان گذرانده، حال می خواهد روند خرابکاری هایش را ادامه بدهد و با یک ماشین نه چندان حرفه ای به سراغ دیگر راننده های ایالات امریکا می رود. حال دیگر به خود بازیباز بستگی دارد که بتواند با اتومبیل اولیه خود، به اتومبیل های بزرگ دست پیدا کند یا نه. بیشتر جریانات داستانی بازی در بین San Francisco و New York جریان دارد. جَک قرار است که در بین این دو ایالت به مسابقه بپردازد. برخی از مراحل بازی نیز در کوهستان های برفی به وقوع می پیوندد. بر خلاف نسخه Hot Pursuit، تمامی مراحل این بازی به مسابقات اصلی خلاصه نمی شوند و بازیباز می تواند به انجام مراحل فرعی نیز بپردازد. البته این بخش خیلی کوتاه تر از مراحل اصلی بازی خواهند بود. گیم پلی این نسخه با توجه به قسمت های قبلی پیشرفت قابل توجهی کرده است. یکی از اضافات جدید بخش گیم پلی پیاده شدن کارکتر از ماشین می باشد. ممکن است کمی عجیب باشد اما سازندگان این بازی با این حرکت خود سعی کرده اند که بازی را به گونه ای وارد سبک Open-Word کنند. اما توقع یک GTA را نداشته باشید. این پیاده شدن ها و اتفاقات پیرامون آن به صورت QTE به وقوع می پیوندند که نظیر آن را در بازی Heavy Rain مشاهده نمودیم.

در این نسخه پلیس ها نیز حضور خواهند داشت ولی کمی متفاوت تر از همیشه. آن ها به صورت گسترده در تمام نقاط ایالت حضور دارند که بیشترشان برای بازیباز مزاحمت ایجاد می کنند. یکی از مسائل عجیب تر که قبلاً نظیرش را مشاهده نکردیم قابلیت Takedown کردن اتومبیل بازیباز به وسیله هلیکوپتر های پلیس می باشد! وقتی اتومبیل شما در سیستم GPS آن ها ظاهر شود، سریعاً شما را پیدا نموده و از فاصله ای نه چندان دور شروع به تیر اندازی می کنند. تنها از یک راه می توان آن ها را گمراه کرد و آن هم رفتن به درون تونل ها و جاده های فرعی می باشد. یکی دیگر از جزئیات جدید این بازی، سیستم درگیری با پلیس ها می باشد. اگر شما در نسخه های قبلی توسط پلیس متوقف می شدید، دیگر راهی برای فرار نبود اما در این نسخه اگر پلیس اتومبیل شما را متوقف سازد شما می توانید با درگیر شدن با پلیس ها از دست آن ها فرار کنید. علاوه بر آن می توان در همین حین اتومبیل پلیس را سرقت نمود و با سرعت هرچه تمام تر از آن منطقه دور شد.

بخش چند نفره بازی همانند نسخه قبلی خواهد بود. شایان ذکر است که تمامی مپ های این بخش در قسمت تک نفره نیز وجود دارند. بیشتر امکانات بخش Autolog پیشرفته تر شده اند. برای مثال قابلیتی جدید در این بخش وجود دارد که امتیاز ها و پیشرفت های شما را به صورت لحظه ای نمایش می دهد.

 


ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ سه شنبه 2 مهر 1392برچسب:دانلود بازی need for speed the run, توسط 
تست تمرکز
 
 
http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSOxzTcMsJUukeZWwoigO1WShPoMKZm-oOjlraoS6EFDWl--K51
 
 
نوشته شده در تاريخ سه شنبه 2 مهر 1392برچسب:تست تمرکز, توسط 
نوشته شده در تاريخ سه شنبه 2 مهر 1392برچسب:, توسط 

مهم‌ ترین اصل در زندگی، سلامتی است و سلامتی بستگی به شیوه زندگی ما دارد، چنان چه این شیوه زندگی صحیح باشد، سلامتی حفظ و ارتقا می ‌یابد.

از بین عوامل دوازده‌ گانه موثر بر شیوه زندگی، تغذیه خوب از اهمیت به سزایی برخوردار است.

تغذیه خوب یعنی "به گونه‌ ای بخوریم و بیاشامیم که بتوانیم رشد کنیم و از سلامتی بهره‌مند شویم."

در اینجا مهم‌ ترین سوال این است که چگونه می‌ توانیم به یک رفتار تغذیه ‌ای خوب برسیم که خوردن و‌ آشامیدن ما را به نحو صحیح کنترل و بهبود بخشد و زمینه را برای یک زندگی سالم و بانشاط فراهم کند.

برای دستیابی به این مهم، پیش‌شرط‌ های انگیزه، دانش تغذیه‌ای و نگرش مثبت به سلامت ضروری است و با فراهم شدن این موارد زمینه برای ایجاد یک رفتار مناسب تغذیه ‌ای فراهم خواهم شد:

1- انگیزه

برای ایجاد تغییر در رفتار، داشتن انگیزه از مسایل ضروری است. در کل با انگیزه، کارها شروع و ادامه می ‌یابند.

آیا می ‌دانید که تغذیه بد یعنی کم ‌خوری، پرخوری و بدخوری، سالانه میلیون‌ ها انسان را می‌ کشد و میلیون‌ ها نفر را به بیماری ‌های صعب‌العلاج نظیر سرطان‌ها و بیماری‌ های قلبی‌عروقی، دیابت، عضلانی، اسکلتی، افسردگی و ... مبتلا می ‌کند؟

حتما می ‌دانید افرادی که از یک تغذیه خوب بهره‌ مند هستند، زندگی سالم ‌تر و بانشاط ‌تری دارند و به جای بیماری، به زیبایی‌ های زندگی می ‌پردازند و مسیر برای دسترسی به سعادت و یا هر آن چه را که دوست دارند برای آن ها بیشتر فراهم است.

تغذیه خوب یعنی "به گونه‌ ای بخوریم و بیاشامیم که بتوانیم رشد کنیم و از سلامتی بهره‌مند شویم."

به زندگی یک فرد 70 ساله ی سالم با نشاط نگاه کنید. زمانی که از او پرسیده می ‌شود، رمز این موفقیت بزرگ در شما چیست، علاوه بر آرامش روحی و فعالیت بدنی منظم، از تغذیه خوب نام می ‌برد. به زندگی یک فرد 50 ساله ی بیمار که از بیماری‌ های قلبی‌عروقی، سرطان، بیماری‌ های استخوانی و ... رنج می ‌برد، توجه کنید. تغذیه بد یکی از عوامل آن است.

با توجه به مطالب فوق و تفکر و اندیشه در آن ها، شاید انگیزه مناسب در بسیاری از ما برای توجه به تغذیه مناسب ایجاد شود.

بدن انسان ماشین پیچیده و دقیقی است که احتیاج به نگهداری آگاهانه دارد.

2- دانش تغذیه ‌ای

برای رسیدن به یک روش تغذیه ‌ای مناسب و سلامت‌ مدار، داشتن دانش تغذیه‌ای بسیار ضروری است و با مطالعه کتاب و بهره ‌گیری از دانش متخصصان تغذیه این مهم فراهم می‌ شود. این نوعی احترام به خود است که اندکی وقت و بودجه ی خود را صرف این مساله مهم نماییم.

3- نگرش مثبت به سلامتی

داشتن دانش تغذیه ‌ای به تنهایی به تغییر رفتار منجر نخواهد شد. در کنار این دانش، نگرش مثبت به سلامتی نیز باید باشد تا رفتار تغذیه ‌ای ما را شکل دهد. به عنوان مثال فردی که می‌ داند مصرف چربی زیاد، برای سلامت قلب و عروق او مضراست، ولی غذاهای چرب می ‌خورد، یعنی دانش لازم را در این زمینه دارد، ولی نگرش مثبت به سلامتی خود را ندارد، یا به عبارتی سلامتی برای او مهم نیست. این شخص اگر علامه ی دهر هم باشد، تغییری در رفتار تغذیه ای او ایجاد نمی‌ شود.

دکتر محمدعلی حیدرنیا - متخصص پزشکی اجتماعی

عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی

 

نوشته شده در تاريخ دو شنبه 1 مهر 1392برچسب:غذای مناسب,رژیم مناسب,چگونه سلامت باشیم,کمک به سلامتی, توسط 

اروین شرودینگر پس از محاسبه های فراوان به این نتیجه رسید که برای مشخص کردن هر اوربیتال اتم مانند جسم در فضا به سه عدد مانند طول ،عرض،ارتفاع نیاز است که شرودینگر از عددهای کوانتومی n،l،ml استفاده کرد.

تعریف اعداد کوانتومی در ادامه مطلب

 

 

 

 

 (n) عدد کوانتومی اصلی:

        عدد کوانتومی اصلی همان عددی است که بور برای مشخص کردن ترازهای انرژی مدل اتمی خود به کار می برد.

        در مدل اتمی شرودینگر به جای ترازهای انرژی، لفظ لایه های الکترونی مورد استفاده قرار گرفت وn نیز سطح انرژی لایه ها را معین می کرد.n=1 مربوط به پایدارترین لایه الکترونی است و هر چه n بزرگتر باشد لایه الکترونی از اتم دورتر و سطح انرژی آن زیادتر است.

        پیرامون هسته اتم حداکثر 7 لایه الکترونی مشاهده شده است.

مواردی که از روی عدد کوانتومی اصلی می توان تشخیص داد:

1-شماره لایه اصلی

2-فاصله لایه اصلی از هسته

3-تعداد زیرلایه در لایه اصلی(شماره لایه اصلی با تعداد زیر لایه ها برابر است)

4-انرژی و پایداری لایه اصلی

            حداکثر گنجایش الکترون در هر لایه اصلی برابر با [(nبه توان 2)2] است.

(L)عدد کوانتومی اوربیتالی:

            الکترونهای موجود در هر لایه به دسته های کوچکتری نیز تقسیم می شوند که به آنها زیرلایه گفته می شود.

            L می تواند مقادیری بین  0تاn-1 باشد که این مقادیر را با نمادهای s(L=0)، p(L=1)، d(L=2) ،f(L=3) نشان میدهند.

مواردی که عدد کوانتومی اوربیتالی مشخص می کند:

1-نوع اوربیتال(s،p،d،f)

2-تعداد اوربیتالها که از فرمول (2L+1) بدست می آید.

3-شکل اوربیتال

کروی شکلs=

دمبلی شکل=p

Dوf به دلیل پیچیده بودن شکل هندسی خاصی نمی توان به آنها اخصاص داد.

(ml)عدد کوانتومی مغناطیسی:

            این عدد جهت گیری اوربیتالها در فضا را معین می کند. عدد کوانتومی مغناطیسی همه اعداد بین+Lتا-L را شامل می شود.

            هر زیر لایه 2L+1اوربیتال دارد و تنها وجه تمایز اوربیتالها در یک زیر لایه جهت گیری آنها است.

(ms)عدد کوانتومی مغناطیسی اسپین:

            هر اکترون علاوه بر این که به دور هسته چرخش می کند به دور محور خود نیز می گردد که به چرخش الکترون به دور محور خود حرکت اسپینی می گویند.

            در هر اوربیتال فقط دو الکترون می تواند جای بگیرد. چون دو الکترون بار منفی دارند و برای این که در یک اوربیتال قرار بگیرند بایذ با اسپین مخالف(2/1+ و2/1-) کنار هم قرار بگیرند تا قطبهای مغناطیسی مخالفS و N هم دیگر را جذب کنندو باعث قرار گرفتن دو الکترون در یک خانه شوند.

توجه:در بین اعداد کوانتومی برای یک الکترون هیچ وقت n و Lبا عدد یکسان وجود ندارد.

نوشته شده در تاريخ دو شنبه 1 مهر 1392برچسب:دانستنی ها,اعداد اکوانتومی, توسط 

نرم افزار برنامه نویسی کم حجم با آسانترین زبان.

لذت ببرید!

پسورد:بدون پسورد

لینک دانلود:دانلود نرم افزار

 

این یکی از بازی های زیبا با حجم کم و چاشنی اعتیاد است!

حتما دانلود کنید چون این ورژن دارای 250 اسلحه است!

پسورد:www.downloadha.com

منبع:www.downloadha.com

لینک دانلود:دانلود بازی

 


 

شما یه ثانیه به غروب 31 شهریور فکر کن...

به ساعت 6 صبح فکر کن...

به امتحانا فکر کن...

به ساعاتی که در تابستون آزاد بودی فکر کن...

من دیگه حرفی ندارم...

ستاد کوفت کردن روزهای آخر تعطیلات تابستان

عمه ندارم کصافط هم خودتی

 

نوشته شده در تاريخ شنبه 30 شهريور 1392برچسب:, توسط طاهاپورمند
  • تایم نت
  • نینا چت